Westpac Fiji Mobile Banking: Weź swoje bankowanie ze sobą
Westpac Fiji Mobile Banking to nowa aplikacja, która zapewnia szybkie, łatwe i bezpieczne usługi bankowości mobilnej. Jest dostępna dla systemu Android w wersji 4.4 lub nowszej i wymaga osobistego konta transakcyjnego w Westpac Fiji, połączonego numeru telefonu komórkowego na Fidżi oraz rejestracji do bankowości mobilnej. Za pomocą tej aplikacji możesz sprawdzić swój stan konta, przelać środki, opłacić rachunki, doładować telefon oraz szybko i łatwo dokonać płatności M-PAiSA (tylko dla użytkowników Vodafone).
Aplikacja oferuje bezpieczne bankowanie dzięki uwierzytelnianiu dwuskładnikowemu, funkcji zabezpieczenia, która wysyła kod na Twój numer telefonu w celu uwierzytelnienia. Zaleca się wylogowanie z aplikacji, gdy nie jest używana, oraz nie przechowywanie PIN-u do logowania w aplikacji na urządzeniu. Jeśli już masz konto bankowości mobilnej w Westpac, możesz pobrać aplikację i postępować zgodnie z instrukcjami w procesie jednorazowej rejestracji. Jednak jeśli odinstalujesz aplikację, będziesz musiał ponownie przejść przez proces rejestracji. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z rejestracją, skontaktuj się z obsługą klienta Westpac Fiji pod numerem.